Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по ключевому слову quality of service
Показаны результаты 1 - 20 из 21
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2014
Conceptual bases of reporting on sustainability
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
235348394
195266965
2014
Conceptual bases of reporting on sustainability
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Preprint
405189363
775361148
2015
Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises
Gritsenko, O.I.
Article
-150442816
323696205
2015
Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
157598962
89723330
2017
Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks)
Vashchenko, M.
;
Cherniavskyi, I.
Article
-2111965757
1409067025
2016
Prospects for compilation integrated reporting credit unions
Gritsenko, O.I.
Article
504119117
2093417126
2015
Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування
Hrytsenko, Olena Ivanivna
;
Gritsenko, Olena Ivanovna
Article
2801164
3448495
2015
Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект
Hrytsenko, Olena Ivanivna
;
Skorba, Oleh Anatoliiovych
Article
24279009
30755635
2013
Етапи оцінки якості логістичного сервісу
Haidabrus, Nataliia Vitaliivna
Conference Papers
27329417
48101798
2009
Збільшення заощаджень та інвестиції через введення стандартів якості у банківському секторі Єгипту
Абдель-Бакі, М.
Article
28868669
29618269
2015
Концептуальні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
405302
106533
2017
Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг
Решетнікова, І.Л.
;
Шаповалова, Е.П.
Article
48613852
15191842
2019
Модернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми)
Росюк, О.В.
Masters thesis
5
1
2014
Обліковий аспект планування витрат на якість обслуговування торгівельними підприємствами
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
209167222
20386110
2013
Основні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Preprint
4314473
3629725
2014
Оцінка та визнання витрат на якість обслуговування в бухгалтерському обліку
Hrytsenko, Olena Ivanivna
;
Gritsenko, Olena Ivanovna
;
Шипунова, О.В.
Article
3458794
4714859
2012
Проблеми організації планування витрат на якість обслуговування
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
91948280
165262915
2023
Розробка стратегії обслуговування споживачів
Жмуд, Р.С.
Bachelous Paper
4755
3794
2014
Стандарти інтегрованої звітності в контексті забезпечення конкурентоспроможності в умовах євроінтеграції
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Book chapter
146980204
188764658
2014
Фактори впливу соціальних аспектів діяльності на формування інтегрованої звітності
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
6489056
9297978
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
году выпуска
названию
дате поступления
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: